MILITARY GEAR & EQUIPMENT
Zadzwoń do nas: 698 110 799

FAQ

Czy w przypadku zakupu niewłaściwego rozmiaru mogę dokonać wymiany ?

Tak, w przypadku nie trafienia z rozmiarem prosimy o kontakt z naszym sklepem w celu ustalenia szczegółów wymiany.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny ?

Tak, jeśli zakupiony przez Ciebie produkt nie spaniał twoich oczekiwać możesz go zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

Na jaki adres odesłać przesyłkę w celu wymiany lub zwrotu towaru ?

Wszystkie przesyłki proszę kierować na adres

Walkiria Anna Madrak
Ul. Locciego 19
Warszawa 02-928

 

Czy realizujecie wysyłki poza granice Polski ?

Tak, wysyłka międzynarodowa możliwa jest za pośrednictwem Poczty Polskiej a także firmy kurierskiej DPD, UPS i FedEx. W celu wyceny przesyłki prosimy o kontakt z naszym sklepem.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?

Tak, jeśli chcesz odebrać zamówienie osobiście wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy finalizowaniu swojego zamówienia.

 

Jak dobrać właściwy rozmiar ?

W tym celu proszę posłużyć się tabelą zamieszczoną w opisie produktu. W tabelach podajemy konkretne wymiary sprzedawanej odzieży. Proszę zwrócić uwagę iż są to wymiary odzieży, a nie osoby na która dany rozmiar będzie pasował. Jeśli masz wątpliwości jaki rozmiar wybrać, zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem, chętnie służymy pomocą.

 

Czy za zamówienie mogę zapłacić przy odbiorze ?

Tak, wysyłka „za pobraniem” możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, FedEx lub UPS.

 

Co oznacza informacja przy produkcie “na zamówienie”?

Czasami może się zdarzyć, że akurat jakieś produktu nie mamy na stanie naszego magazynu. Możemy go jednak ściągnąć  magazynu centralnego naszych producentów. Realizacja takiego zamówienia może potrwać 2 dni dłużej niż zwykle.

W przypadku towarów od firmy Templars Gear związane jest to często z dłuższym okresem oczekiwania, bo produkt musi zostać wyprodukowany 🙂 (czasami nawet 4-6 tygodni).